LEDIG

Va skulle jag göra utan min iphone. Man har ju typ allt i den. Skulle nog inte klara mig en dag utan den haha

ligger i sängen och har ingen alls orka att sitta framför datan idag så de blir ett litet inlägg då från min iphone.

idag så har jag varit ledig så jag tog sovmorgon men jag hade glömt att stänga av alarmet så de ringde vid 6 imorse men jag somnade om snabbt så det gjorde inte så mycket. När jag sen gick upp så plockade jag inne på mitt rum och senare åkte ner till stan. Men det vart en snabb sväng hittade inte de jag skulle ja så då åkte jag hem igen. Sen efter de har jag inte gjort så mycket idag.

imorgon är jag ledig igen och då på kvällen ska jag och älskling åka till Sthlm gör att glo på fotboll. Ska faktiskt bli kul så det ser jag verkligen fram i mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback