SÖNDAG

Igår berätta jag att jag hade varit nere på stan och fixat saker. De var så att jag köpte bland annat ett par nya löparskor. Har fått ont av de andra jag har i skolan och de jag har hemma börjar bli helt slitna. Så det var dags att köpa nya IGEN! Bild kommer på de imorgon. Ligger just nu i sängen och bloggar med min iphone så de blir ingen bild nu.

Men jag testade mina skor idag. Var ute och sprang en runda med pappa och oj så skönt de var att springa. Fint väder och plus de nya sköna skorna.

Har inte gjort så mycket idag. Vaknade imorse ganska tidigt. Sen gjorde jag frukost åt mig och Jesper. Sen åt vi och sen efter en tag gick han till jobbet och jag hamnade på soffan och kolla på tv. Har bakat äppelpaj som vart väldigt god som jag sedan åt till mästarnas mästare.

men nu ska jag sova är trött. Konstigt att man inte ska till skolan imorgon. Hade de varit skola imorgon så hade jag haft svårt att sova. De är väl ändå konstigt, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback