GÅRDAGEN & DAGEN

Vart inget bloggade igår eftersom när jag kom hem från tävlingen så duschade jag och fixade mig sen åkte direkt till Jesper.
När jag kom dit så käkade vi middag och sen på kvällen vart de mellodifestivalen.. Dannys låt var grym tycker jag. Exakt i min smak älskar disco om man säger då. haha.

Sen i dag när jag kom hem så städade jag rummet. Damsugit och bytt lackan i sängen så du känns de riktigt snyggt där inne. Ska nu snart gå och ta en dusch så man är duschad för idag och sen blir det taco och en massa tv i kväll. Men innan jag ställer mig i duschen så jag jag försöka hitta mitt nya schema som börjar gälla imorgon och sen även ladda upp gårdagens outfit som jag inte hann göra igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback