PLATTFORMEN DEL 2

Usch var riktigt trött när jag kom hem från skolan.. Dagen var inte jättekul. Långtråkig var den verkligen. Kändes som tiden stod stilla. Vi hade i alla fall praktisk prov eller vad man nu ska säga.. Man fick vara med i em grupp och leda de andra i en aktivitet på 10 min som var riktigt svårt att få ihop. Eftersom de var bara 10 min men det funkade men det var inte så jättekul eftersom vi trog över lunchen och fick kortare rast och så.. Inte kul.
och när jag var på väg hem hade jag jätteont i huvudet fattar inte riktigt varför men så var de.

Men skönt är ledig i två dagar nu. Ska bara skriva en arbete på en sida och hitta en artikel tills på fredag då vi fortsätter och avslutar utbildningen. SKÖNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback