LAG - EM

En seg Louise vaknade ganska tidigt imorse och känner mig inte slut i kroppen utan bara små seg. Men ändå känner jag mig mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Igår va de ju inte härligt väder och jag sprang och tog nedslag på herrarnas slägga och sen på herrarnas diskus. Tog alla killernas släggkast eftersom att de bara var jag som hade en prisma så de var kul att jag fick mäta alla kasten och plus att de vart tävlingsrekord och en massa personliga rekord av grabbarna. Riktigt häftigt att se när de snurrade och kastade i väg. De andra som är illa med mig idag är att jag har fått ett sår på ett finger på vänster hand och sen ett finger på högra handen har jag ett finger som jag fått en typ brännskada på eftersom de regna och var så kallt i går och sen skulle jag värma händerna i mellan en gren så då skulle jag spola lite varmvatten på händerna för jag inte kunde röra på de men då råkade de bli svin varmt så när jag stoppa handen i vattnet så brände till som FAN. Så nu har jag konstig känsel i fingret., Får hoppas att de går över snart. 

Sen denna helg har varit riktigt kul. Tänk att fått vara funktionär och fått mäta på ett EM. Riktigt häftigt och hur kul som helst. Har träffat väldigt roligt folk och vilket gäng vi var på de långa kasten bra team var vi :)

Pappa satt på läktaren hela helgen och tog en massa bilder som jag ska ta och kika på och sen kommer de komma några utvalda seanre.

 


Bild på mig från i Lördags innan jag skulle gå in på inneplan. Så har på mig alla funktionärskläder man fick..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback