SISTA VECKAN PÅ BOSÖN

Var ingen pigg Louise som åkte till skolan tidigt imorse. kom till skolan och hade utvärdering som slutade i kaos. Vill inte gå in på de mer än att det vart ett speciellt möte med mig och några lärare på skolan.
Har trivs så himla bra på skolan men har inte tyckte om upplägget som vi har haft på engelskan så de var de vi snacka om..

Ska snart gå och lägga mig men ska ta fram kläder först för imorgon blir det frukost i skolan som de bjuder på och sen blir det föreläsning och efter de utspark. Sedan på kvällen blir det utsparksmiddag.. Känner mig inte taggad men jag hoppas att de känns bättre imorgon.

ONSDAG: Utspark / middag
TORSDAG: KLASSENS DAG / Minigolf
FREDAG: AVSLUTNING

Aja godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback