DÅ VAR DET ÖVER

Då var det över. Två år på Bosön Idrottsfolkhögskola. Känner lite tomt redan och jag vill inte lämna den underbara platsen. Bosön i mitt hjärta och kommer för bli i mitt hjärta tills den sista dagen.
2 År har gått och det känns sorligt att de har gått så fort. Har lärt känna en massa trevliga människor och jag vill inte skillja mig i från dem.
Jag hoppas verkligen att man kan hålla kontakten med så många som möjligt och även med lärarna. BÄSTA SKOLAN, BÄSTA LÄRARNA OCH DE SUPER BÄSTA ELEVERNA..
Men som sak de är över nuuu Men jag kommer komma ihåg alla dagar med BOSÖN! Men nu är det över. :'(
Klassen satt tillsammans under lunchen i ekbacken och njöt.. Tack för denna tid IL 2:2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback