2 år har gått

Tänk att det har gått två hela år idag sen jag tog studenten. Det går ju nästan för fort. Det är inte många dagar kvar tills jag nu har gått klart på Bosön.

Att ta studenten var kul men jag minns det som en härlig dag fast ett väldigt regnig och kall dag.. Så jättekul var det inte. Jag hade mer förväntningar att det skulle vara skönt men de var mer jobbigt. dels för att jag inte viste vad jag skulle göra efter sommaren då men fick veta senare att jag hade kommit i på Bosön.

Jag har vverkligen haft två underbara år på Bosön och jag vill verkligen inte sluta. Jag trivs så bra och miljön och allt runt Bosön. Har lärt känna en massa trevligt folk och man vill ju inte att det bara ska ta slut nu.
Efter studenten så tog det verkligen slut kände jag.. Och nu på Bosön är jag rädd för att det ska bli en jobbig väntan nu innan man vet vad som händer nu efter. Men man får hoppas på det bästa

Jag är i alla fall väldigt lycklig att jag fick börja på Bosön.. Uhm jag skulle skriva om studenten men inte så mycket vart det inte.. Men att sluta IL linjen på Bosön är att ta studenten igen. Eftersom de är som en fortsättning på gymnasiet och man läser kärnämnena.. JAG ÄR LYCKLIG ATT JAG KUNDE GÅ PÅ BOSÖN NU HAR GETT EN MASSA..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback