HÄNT SEN SIST

Nu har jagf varit dålig på att blogga. Jobbade i helgen och gick byta pass så i söndags så jobbade jag 11-16 istället för 16-23. Sen efter att jag slutade i Söndags så åkte jag hem snabbt och fixa mig sen kom Jesper och hämtade upp mig och sen åkte vi hem till honom. Igår så tog vi bussen Jesper skulle till skolan och jag var ledig så jag åkte hem. Jag städa rumet. Rensa lite och plocka ALLT som var på golvet. Sedan på kvällen kom Jesper och sov oss mig sen gick han upp och åkte till skolan.
Nu sitter jag och dricker kaffe ska nu ta tag i rumet igen. Blir att damma lite och gå upp med alla sopor som vart igår. Är ledig idag också från Max. Blir att åka och skutta i två timmar sen. Så nu ska jag få lite gjort innan dess.
Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback