Massa nytt

Äntligen har mina SVARTA hunter stövlar kommit. Fick ju hem bruna av någon konstig anledning fast jag beställde svarta.
Detta beställde jag samtigt som jag beställde hunter stövlarna

Mössa med äkta päls toffs.
Armband från pearls for girls
Sen när jag snacka med dom om att byta det bruna stövlarna så gjorde jag även en ny beställning. Hittade en skjorta jag villa ha med. Så den kom idag samtigt som stövlarna
Burberry skjorta. Riktigt fin på.
Kommer nog en dagens med den på snart kan jag lova er :)
NU ÄR JAG SÅ GLAD. Nya stövlar, ny mössa som jag verkligen behövde. Nya snygg skjota och ett så fina vardags armband. :) Nu är det bara att betala räkningen på allt haha mindre kul haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback