Mot Falun

Hej på er alla! Har varit väldigt dålig på att blogg nu den sista tiden. Jobbar ju jämt typ känns det som och har ingen orka alls när jag kommer hem. Förra veckan jobba jag massor plus att jag jobbade stängning tre dagar i rad så var ledig i måndags och tisdags. i tisdags så vart det lunch på stan med Jesper och sen sov han över hos mig och sen på onsdags morgonen så ringde dem från dagis och ville att jag skulle jobba så det var några timmar på dagis och sen direkt från dagis till nästa jobb.

Så denna vecka vart det två dagar på max och några timmar på dagis. Nu sitter jag och precis har packat min väska klart. Nu bara ner med datorn sen är det snart dags att sticka till tåget. Idag bär det av till Falun för juniortränarutbildningen. Känns väldigt konstigt att åka till Falun. Har ju varit 2 gånger nere i Göteborg och nu i Falun. Kommer sakna Göteborg. Gillar faktiskt Göteborg.
Ska göra mitt bästa för att blogga mer. HA DET BRA PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback