STAN

Var på stan och kolla efter present till Syrran och Jesper. Hittade inget eller till syrran kom jag på en bra present så det är ju som fixat nu. Men till Jesper är det ju hur svårt som helst till. Har ingen idée alls. Någon som har eller ???
Fick i alla fall tag i det jag skulle ha till mig. Ett par pyjamas byxor. Köpte från HM ett par riktigt sköna men fickor. 149 kr. Då direkt när jag kom hem åkte de på. Så sköna.
Köpte även lunch på ica på stan. det var lösvikts sallad. Typ som lösvikts godis eller liknade men då detta med sallad. Man fick välja vad man ville ha i och hur mycket. Så det vart lit pasta och matvete och sen kräfftskärtar och advocado och fetaost. Riktigt gott och smart att man kan ta precis så mycket man vill ha och betämma vad de ska vara och sen vägs det.
:)
IDAG ÄR DET TRÄNING OCKSÅ SOM GÄLLER! :) Så snart ska jag ta av mig pyjamas byxorna och ta på mig träningskläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback