BOKREA

 
Haha dom som känner mig väl vet att det värsta jag vet är att läsa och värsta att läsa boker. Jag blir uttråkad och kan inte fasna i en bok och om jag skulle läsa så läser jag så långsamt att det tar mig hundra år och då är det inte roligt. Men igår hade jag nog feber när jag var på stan. JAG KÖPTE 4 ST BÖCKER .. 4 st böcker på engång har nog aldrig hänt. Åhlens har nu bokrea och dessa böcker köpte jag då. Vintage boken och skönhetsbibeln och jag länge velat ha så då passa det perfekt när de var på rea plus att att jag hitta en lite rolig bok med nästan bara bilder och jättelite text. visa mig hur love som är en bok om allt om kärlek allt från hur man dejtar och vad olika betende betyder och även. rätt rolig bok som handlar då om allt från början av ett förhållande till giftemål. tips hur man knyter slipsar och hur man klär sig på bröllop. Riktigt kul ;) haha 
 
Men när jag köpte dom tre böckerna så hamnade jag på en summa över 300 kr då fick jag köpa Emmas skönhet för endast 1 kr. Hur bra som hellst. Så tre böcker så om skönhet och mode och sen en om kärlek. PÖRFEKT! :) Nu ska jag nog ta mig lite tid att läsa lite ROLIGA böcker. 
 
P.s jag gillar att läsa bloggar men bästa är att kolla på bilder och sen läsa små texter under varje bild haha :) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback