NYTT FRÅN STAR SERIE

Lite nytt bland mitt smink/Nagellack. Köpte två nya nagellack från nordic cap of sweden StarNails. detta är mitt favorit nagellack märke. Billigt och faktiskt väldigt bra för 9.90 kr st. SUPER! 
 
Detta märke har även läppstift och läppglans, Starlips & Stargloss men nu när jag var på City gross så såg jag att dom hade börjat med ögonskuggor och mascara så jag va tvungen att testa de med eftersom jag testat deras andra produkter. Så jag köpte mascaran men den tyckte jag inte så mycket om. Den var kladdig men borsten var helt okej, Men var väldigt kladdig och lös. Sedan vart det en ögonskugga. Kommer inte ihåg hur många färger dom hade men jag köpte en för att testa. En matt vit färg. Har har vita ögonskuggor fast med glitter och har kollat efter vit utan glitter så man kan ha som grund när man målar ögonskugga. Den var faktiskt helt okej. Kanska bra pigment. 
 
Så allt detta köpte jag då från city gross. 
 
Starnails - 10 kr st 
Star eye shadow - 20 kr
StarLashes - 30 kr
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback