2 pass

Hejsan. Idag har de varit en solig och härlig dag tycker jag. Varit i skolan och hade träning och engelska så det var inte så mycket.

Men träningen imorse gick riktigt bra ända till slutet. Körde en massa häck övningar och sen sprang jag stegringar och sen sprang jag 200m x 3 och efter de vart jag helt svart för ögonen och mådde illa. Var inte trött eller så men jag fick dåligt blodsocker hade ätit dåligt på morgonen och lite för hård träning. Men sen efter lunchen så mådde jag bra igen.

Sen kom jag hem vid kvart i 4 så då åt jag lite mellanmål snabbt och bytte om sen åkte jag till ip och tränade. Andra passet var ett lungt pass. Körde löpskolning och sen snurrade jag lite i kulringen med och utan slägga men kastade inte i väg något. utan bara kollade på fotarbetet och så.

Sen har jag kollat på arn och ska nu duscha. Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback