Blä för att vara inne och träna

Träningen idag var inte en bra träningen. Var trött och omotiverad. Vill nu ut och kasta och träna ute. Så nu måste jag ut i friska luften vill inte vara inne och mögla ihop. Känns så typ nu. Men fick på ändå bra kast i slägga idag och även i diskus som jag gjorde när de inte var så roligt med slägga. Eller alltid kul med slägga men ska inte kasta så mycke kast nu ska göra få och kvalitet kast nu. Men men var även väldigt trött när jag skulle träna så jag kände inte så mycke för att träna. Men imorgon bitti ska jag försöka och ut och springa om de är fint väder ute när jag vaknar då. Så då får de bli en lite jogging tur eller en sväng till gymmet till och med om jag är på humör.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Duktig du är som tränar så mycket :) Kul att ses idag!

Postat av: IDA

Mycket härligare att träna utomhus! :)

2010-04-08 @ 09:15:58
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: IDA

sv: Okej, hoppas det går bra på tävlingen :)

2010-04-08 @ 18:15:03
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback