Träning på IP

Nu ska jag gå och lägga mig är lite trött och har ont i naken och lite i ryggen.

Idag vart de ute träning igen och de var riktigt skönt. Först vart de uppvärmning i kusens backe så ett varv där i terrängen. Riktigt skönt. Sen var de släggkastning och idag hamnade de verkligen vart de skulle. Eller kanske inte så långt som jag ville man de hanmade i mitten av kaststekton. Hade lite problem med de i söndags. Men idag vart de 3 så kallat riktigt misslyckade kast. Släppte 3 kast lite för tidigt så de hamnade i buren. Men bara 3 av alla kast så de var bra. I söndags kastade jag utanför sekton och släppte då försent och de var av hälften av alla kast. Men de blir bättre och bättre. Kommer gå bra det här.

Men nu blir det sängen. Så man orkar träna imrogn bitti. Puss på er alla och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback