Träningen

Idag på träningen så var det dags att kasta slägga igen. Har inte tränat sen i tisdags på grund av förkylning och hosta som nu har gått över. och idag är det också en vecka tills årsdebuten. :) JIPPI!!!!

Men de var som sakt slägga idag och det gick riktigt bra ända tills sista kastet. Så jag fick på en jävla snurr som jag inte kunde stå i mot så jag snubblar ut ur ringen och trampar lite snätt så jag for rakt in i bur stolpen men precis när jag är några cm i från den så var de lite lera som jag som tur va halkade på så jag ramlade om kull på och hamnade på rumpan istället för att snubbla in i stolpen mecd huvudet före. Men som hur va så kunde jag resa mig direkt efter och hade inte ont någon stanns. Så de var riktigt tur jag hade. Inte kul att göra sig illa eller skada sig nu när de inte långt kvar tills första tävlingen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback