träningen och glömde bort helt igår..

Nu är det snart dag för sängen ska borsta tänderna och sen är det dags att lägga huvudet mot kudden. SKÖNT.

Träningen idag var inte den roligaste. Eftersom de var kallt och regnit. Men de var ett ganska bra pass ändå. Började med uppvärmning och med 200m löpning med hopprep och klarade nästa hela vägen utan att fassna eller stanna. Hade 3 m kvar när jag fasnade med foten. Sen vart de massa övningar över små häckar och sen vart de löpning över de. Sen körde jag 3 st 400ms lopp sen ner jogg. De var ju kallt och jag hade drukigt dålig under dagen så jag fick kramp i vaderna men känner inte av de något just nu. Men måste verkligen bli bättre med vätska. går inte träna om man inte drukigt knappt på hela dagen.

Men nu ska jag sova. godnatt

FÖRESTEN..
i går glömde jag bort de helt. Inte bra.
Igår var de nämligen 3 års dag för min blogg. har nu bloggat i 3 år.
hahah grattis till min blogg


Kommentarer
Postat av: * Em

Sv; ok :) Allt bra med dig idag då?

Postat av: rebecka

SV: Tack :D



Och grattis till din blogg :D

2010-04-29 @ 14:11:13
URL: http://rebeckalindhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback