pass 5-6 plus dagen och morgon dagen

hejsan. ligger i sängen helt slut. vill bara sova nu. Men tänkte bara snabbt skriva ner mina tränings pass och min dag

morgon passet vart ett ganska lätt pass. lite maq övningar och rörlighet. Men vart lite cyklig inna och efter. Sen hade vi lektion där vi  snackade om mental träning. sen efter de så slutade jag. Så då åkte jag hem så jag var hemma till kvart i 4. sen halv 5 åkte jag till sätra. Vart lite uppvärmning och lite övningar sen efter de vart de slägga och det gick rätt bra fast hade träningsvärk i bena från styrkan i går. Men de gick bra i alla fall. Sen vart de mage och rygg och sen avslutade med fotstyrka.

Men nu ska jag sova tror jag för imorgon blir det en lång dag. åker halv 7 hemmifrån sen vet jag inte riktigt när jag kommer hem. För jag slutar 16 sen ska jag vänta tills kvart över 5 för då ska jag träffa en friidrottstränare från Lidingö sen träna en grupp sen en halv timme senare. Får verkligen hoppas på att de går bra.

Men  vi hörs nog under morgon dagen. Ha de bra och sov gott..

Kommentarer
Postat av: jennyj

tack ska du ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback