Tävling imorgon i vikt

Hejsan dålig på att blogga igen. men har verkligen inte haft6 någon eller lust. Men nu är det helg så då kommer jag säker hinna med bloggen lite bättre. Men imorgon drar jag på tävling och kommer nog tävla med i vikt. Kanke kula med men de får vi se. Vikt i alla fall. Och vikt som ni kanske inte vet var de är så är de som en gren som ersätter släggan inomhus. Men de är riktigt mycke svårare än vanlig slägga. vikt är som en tyngd dom sitter fast i ett handtag som man håller i sen snurrar man som i släggan och sen släpper ut vikten. Man tävlar från kulringen och man kommer inte lika långt som med 4 kgs slägga som jag har uten vikten väger 10 kg för kvinnor och för herrar 18 kg. Så de är tungt så de är inget att leka med. Men de kommer säker gå bra. Har kastat vikt 2 gånger tidigare.

Men nu ska jag göra mig i ordning för natten för ska upp tidigt. puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på tävlingen

Farmor

2010-02-06 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback