Tränings pass 3 och 4 vecka 5

Tisdag klockan 9.30 Bosön pass 3
Pass som började rätt jobbigt och slutade ganska skönt.
Började med lite uppvärmning som bestod av några varms löpning. Sen vart de lite löpskolning och sen snabbhets i stege plus lite smidighet/snabb i stegen med. Sen vart de masken som jag aldrig har klarat av att köra 10 m utan att stanna så det var skönt att klara de. Så den övningen ska jag köra lite mer så jag klarar några till. Sen Var de hopp över häckar och sen sprang med snabba steg i stegen och sen vart de medicinbolls övningar. kastade både från stående, sittande och sittande på boll. Sen efter antal kast in i väggen med bollen så vart de ner jogg.

Tisdag klockan 14.15 Bosön pass 4

Uppvärminigen detta pass vart cykling. Sen vart de gemfota hop upp på plint. 5 x 3 snabbt. Sen vart de från sidan som jag kallar slägghop eftersom de blir som en lite snurr. och det gjorde jag både från väster sida och höger. 2 omgångar på varje x 5. Sen gick jag in i gymmet och körde.

Liggande lårcurl 25 kg. 8x4
Bensträck 30kg. 8x4
Benpress 80kg. 8x4
Bröstmaskin 12.5 kg 8x4
Ryggdrag 25kg. 8x4
Sittande rodd 20 kg. 8x4
Kryssmaskin - släggdrag 20 kg. 8x4
Hantlar - dra armarna rakt ut från sidan. 3kg i varje hand. 8x4
Handlar - snabba varanan upp. 5 kg i varje hand. 8x4
Benböj 60kg. 5x5

sen efter detta avslutade jag med fotstyrka och joggade ner.

SÅ NU  HAR JAG TRÄNINGSVÄRK I LÅREN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback