Träningspass

Hejsan. Sitter i skolan och muppar mig framför datan. Finns verkligen inget att göra. och ska nu sitta här i två  timmar och vänta på min engelska lektion. Men jag hittar på något skojigt nog.

Har precis kommit upp från ett träningspass som verkligen inte gick så bra. Han inte köra så himla mycket innan jag fick kliva av. Var riktigt stel idag så jag kom knappt över häckarna. Men när de var en övning kvar så drog jag fot lite konstigt så de gjorde lite ont. Så då var de bara att sluta. De gör inte så himla ont nu bara när jag trycker i foten hårt. Men i går gick de inte så bra då eller. Kastade slägga och jag kasta hur många kast som helst och jag fick inte på något som var godkänt. Eller kanske 2 st. Men de är hur lite som helst. Det gick verkligen inte att snurra. Jag stod kvar på samma ställe och snurra. Snurrade bara uppe på tå istället för hälen. Så jag åkte hem med sura miner. Var verkligen inte kul när man inte fatta varför man inte fick på något kast. Men var  rättt seg i bena men så dåligt kan de inte gå. Men de är väl bra att de passet kommer nu och inte när tävlings perioden börjar. Får verkligen hoppas att de kommer nu och inte senare.
Men de vart väldigt många kast igår så jag var rätt slut när jag väl slutade men då körde jag en massa mage sen vart de hem resa och sen vart de tv tittande och sen somnade jag jättetidigt. Därför de inte blev bloggande igår så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback