Är oss mormor och morfar.

Hejhej,,  Ja då var det 1/8.. Nu är det inte långt kvar till skolan börjar den 28.. Men eller jo det är rätt länge kvar..
Åkte till mormor & morfar i måndas men just nu är jag oss moster Marie-Louise .. Men jag ska vara oss mormor & morfar till på tisdag.. För då kommer Pappa och anna hit för då ska vi springa kk-joggen i katrineholm..

Igår var vi och spelade bangolf och senare på kvällen var jag ute och sprang och det gick bättre än vad jag hade tänkt.. :)

Men idag så gick mormor och jag till IP med stavar. så jag lånade morfars stavar.. Nere vid IP så spelade jag boul med dom andra gamlingarna.. haha :) men det var roligt , men vi spelade i par och han jag spelade med vist va vi bra men vi hade lite otur på slutet hela tiden så vi förlorade varje match.. men jag fick in en  bra stöt som jag blev väldigt glad för.. men men det blev ju inte så mkt bättre till slut ändå..

Men jag skriver mer om jag kommer åt en data..
men imorgon skulle vi åka till någon ö kommer inte ihåg vad den hette.. men det är då jag, mormor, morfar, marie-louise, anders och gustav.

men ha det bra så hörs vi
Puss & Kram
L.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback