Idag

Ja, idag ringde mobilen vid 11 och jag vaknade av att det vibrerade på skrivbortet (Hade bara på vibraton) . Och jag vaknade av det.. jag som sov så skönt.. haha. aja Men det var Sara som ringde och ville att jag skulle komma ner till stan. Men jag svara vadå stan är du i Södertälje ? Yes det va hon Hon hade åkt från sthlm till S-tälje för att förlänga naglarna här så hon undra om jag vill gå runt med henne och sen äta lunch och snäll som jag e hehe ; ) så kom jag ner till stan..

Nere på stan köpte jag fransk manikyr så nu har jag målat naglarna.. :) :) jätte fint blev det.. aja
Sen köpte Sara halsband och lite sånt och sen ett bara stövlar.. jättesnygga var dom.
Sen gick vi på donken och käka lunch. och muycket mer gjorde vi inte, eller det blev en massa snack när vi käka så det tog tid där. Sen följde jag med sara till tåget för hon skulle åka hem och jobba.. 
Sen gick jag hem och sen åkte på träning. 
Känner att jag aldrig blir trött på tränigarna längre.. Måste nog träna lite hårdare nu så man blir lite trött, hehe :P
Aja men men

Puss & Kram
L.Johansson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback