Vinön




Hejhej..  Idag Var Jag, Mormor,Morfar,Marie-Louise,Anders och Gustav på Vinön och fikade.. Sen efter att vi hade varit där så åkte vi till Vingåker där mormor och Marie-Louise skulle köpa blommor!! *blä tråkit hihi Men sen åkte ci till katrineholm och spelade bangolf.. Och det gick väl bra men jag ville att det skulle gå bättre för jag klanta till det lite.. Men jag fick 54 p idag.. Men mormor fick 41 den jäken haha och morfar 47 jag säger bara ni spelar en gång i veckan så ni har lärt er hur man ska spela på dom banorna!!

jag på vinön
Bild; Jag på Vinön innan vi skulle ta färjan tillbaka till fastland!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Jasså du! Du "snodde" en bild:))

2007-08-02 @ 22:26:46
Postat av: Louise

Haha en bild haha Jag snodde några till.. !! :) :)

2007-08-23 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback