Fredag, Lördag, Söndag och Måndag

Hejsan.. Det var ett tag sen jag skrev nu.
Ja vad har hänt de senaste dagarna.. Jo i Fredas fick jag min nya garderob som jag i lördas sätte i hop den eller mamma och Björn-Erik.. hehe jag var med lite..  Men det tog en evighet att sätta ihop den, den var jättejobbig och beskrivnigen fattade man inte.. Men me´n vi fick ihop den efter några timmar.. typ 5-6 timmar.. :P Så nu står den inne på mitt rum och är jättefin och alla mina kläder har kommit in.                                                                        

Igår var jag i hölö och kollade på ridtävling.. Det va tråkit väder, rengnade och jag frös var där vid 8 och var hemma vid 5 ..  Men det va kul att va där med Ellinor..
Sen när jag kom hem i går söndag efter tävligen så kom farfar och Gun-britt hit och vi käka tårta också..

Idag vet jag inte riktigt va jag ska göra.. ska väl sitta och slappa och sen i kväll så är det träning.. Och sen idag fyller mamma år.. GRATTIS!! det var därför farfar och Gun-britt var här igår och käka tårta ..
         


   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback