Fredag

Igår när jag var nere på stan och köpte jag en klänning ju och idag ångrade jag mig att jag inte köpte en annan klännig. Jag testade en vit och den var inte fin på men mamma köpte en svart och då tänkte jag att jag inte kunde köpa också i svart som hon.. Men idag så testade jag mammas och den var ju lite förstor så då kan man ju inte låna den av henne så då bestämde jag mig för att gå ner till stan och kolla om dom hade kvar någon i min storlek, och det hade dom så då köpte jag den.. Man jag tror jag ska sy om den lite.. Ska ta med den till mormor och se om hon kan hjälpa mig med det. Ska åka till mormor efter tävligen imorgon och ska vara där tills söndag.. Så det blir ju jättebra för då kan mormor och jag fixa till klänningen lite.. :) 
                        
ny..
Den nya klännigen.. Köpte den på vila som den andra igår och
det här klännigen var också ett fynd 50kr bara på rean..
Har fyndat bra nu.. två klännigar för 150kr

Sen förra vecka så köpte jag två tröjor på mq på rean!!

samma model på båda .. jattesöta tycker jag och jag fynda där också 99kr /st
Sen köpte jag leggins och solglasögen också! 
                finns mer bilder på 
http://slaggkastare.bilddagboken.se







TÄVLING IMORGON!! i Eskelstuna ska tävla i Kula, Spjut och Tresteg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback