Gurkspelen

Jag, B-E 27/7 Anna 28/7

Hej. Jag orkade inte skriva igår för vi kom hem så sent från västerås.. Jag kastade slägga och Björn-Erik hoppade höjd..

Släggan gick väl sådär.. 33,07 blev det 11cm från årsbästa.. Det var det ända kastet som blev godkänt resten kastade jag långt utan för, släppte slägga för sent.
För Björn-Erik gick det väl okej för också. tror han hoppade 156 var nära på pers höjden 161.. Det tar du nästa gång.. : )

Idag; Tävlade jag inte så jag var bara där och kollade.. Björn-Erik skulle springa 200m men han mådde inte så bra så då tävlade han inte.. Men Anna skulle tävla i kula och det gick väl bra.. eller jag vet inte on hon tyckte va så bra för hon vill stöta över 8m men så långt blev det inte för henne idag..

Imorgon; tävlar jag i kula, Anna i spjut tror jag och Björn-Erik i 100m om han mår bättre..

Bilden: från släggan igår, Björn-etiks höjhopp och sen Annas kulstöt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback