Lördag, 21 Juli

slott

Igår var vi på Tullgarns slott. Det var jättefin och rummen i slottet var jättefina.
Har inte så mkt att skriva men det var jättefint och jag säger bara åk ditt och kolla.. Den 45min långa vandrigen i slottet var roligt .. Allt lika kul att se hur kungligheter har haft det..


L.Johansson framför slottet

IDAG;
Har jag inte gjort så mkt bara varit hemma och slappat.. Vaknade halv 12  :S hmm var väl trött.. men men 
Sen idag så gick mamma och jag till coop och handlade sen kom pappa och hämta oss. 
Sen efter det har jag typ varit här vid datan och kollat runt på bilddagboken och gjort lite bilder.. 
Som den här..   



och några till ...

Men nu ska jag nog gå och sova eller jag ska nog sätta på en bra film och kolla på den och sen sova.. :)
 
men men sov så gott alla!!

Puss&Kram
L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback