Onsdag 4/7

Idag träffade jag sandra och det var trevlig .. Var länge sen jag träffade henne. 
Vi träffades nere på stan och sen gick runt lite och kollade men vi snacka så mycket så jag vet inte änns om jag kollade på kläder som jag skulle gör.. Men men jag får ta det imorgon eller någon annan dag.
Efter en stund på stan så åkte vi hem till henne och hon skulle laga mat så vi gjorde det.. (Kyckling gryta och pasta) Det var järregott. Sen efter det kom pappa och hämtade mig efter som jag skulle åka på tränig. Jag hade packat en väska med träningskläder som han tog med sig till tränigen så jag kunde byta om där.
Jag tränade Tresteg idag och det gick jättebra och sen sprang jag två 400meters lopp och sen efter det var jag jätteseg i bena.. men nu är det bra igen :P 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback