PEAB-SPELEN



Hejhej! Jag skulle skriva om hur det gick på peab-spelen men kunde inte göra det förens nu..

Tävligen gick rätt bra för mig och jag gjorde väl helt okej resultat.. I kulan kom jag 2:a på 10,64 och i spjut kom jag 3:a på 26,06 och kom jag 3:a i tresteg också på 9,42 tror jag det va.. Så tävligen gick bra för mig men i tresteget hehe jo det va bra resultat för att vara jag.. men jag råkade sätta spikarna i vaden i uthoppet i tresteget så jag fick jättefina streck på hela vaden.. Inte så skönt :( Men men så går det..


Trea,tvåa,trea

<--- Och sen min fina vad!!





Kommentarer
Postat av: ludwig

ursäkta mig, men man ser att du har måla dit de där strecken!
men bra försök!

2007-08-13 @ 15:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback