Tisdag

Hejhej.. Idag har jag inte gjort så mkt eller lite har jag gjort.. hihi :P nämen jag vaknade idag vid 9 och låg och kollade på tv en stund sen vid halv 11 så stack jag ut och sprang, och då hade varken brosan och mamma vaknat.. Sen när jag kom hem så ställde jag mig i duschen, och när jag kom ur duschen så hade brosan vaknat och satt inne på sitt rum och spelade wii så då satte jag mig också där och kollade på och sen fick testa men det var mkt svart spel.. :P
Sen efter en stund av spelade på wii så blev jag lite sugen på att spela os 2004 på playstation 2 så vi gick in på syrrans rum och hämtade PS2 och stälde det på mitt rum så började vi spela os.. det var mkt roligare än det där spelet som jag fick test på wii. Och det var väl roligare för att det är friidrotts grenar man kan spela..

Sen efter vi hade spelat klart så gick brosan jag och mamma ner till stan och skulle kolla efter nu spikskor till mig på stadium.. och dom skorna jag ville ha fanns så då köpte mamma dom till mig.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback