Världsungdomsspelen

Världsungdomsspelen, Göteborg Ullevi 29/6 - 1/7 07
Ullevi

Hej .. Nu var man hemma från göteborg.. kom hem vid 00 i natt.. orkade inte skriva i bloggen när jag kom hem och sen när jag vaknade.. Det var jätteroligt nere i gbg och världsungdomsspelen. Åkte ner till gbg i fredas och sen kom hem igår. Jag tävlade på Lördagas i slägga och det gick inge vidare. Och sen tävlade jag i kula i går och det gick sådär.. det gick väl inte så bra men ändå inte dåligt efter som jag hade ont i min handled..

I lördas var jag på liseberg och det var jätteroligt och gick runt där med lilla Clara och det va roligt.. Haha vi åkte 5 personer i stocken haha.. det var Pappa, Jag brosan sen Clara och hennes pappa Kimpa.. Och jag kan säga att jag blev blöt.. eller JÄTTEBLÖT! Jag satt längst fram och fick allt i knät och i ansiktet.
Clara ville inte åka balder men efter ett tag hade hon bestämt sig för att åka och vi gick bort för att åka och just då när vi kom dit och skulle ställa oss i kö så slutade balder att gå. Den fastnade på vägen upp.. och där satt som och dom fick sitta där rätt länge. Men när klockan var 23,10 så sa dom att balder hade öppnas igen och vi sprang bort och åkte den.. Rädd vara jag för att den skulle fastna igen.. men det gick bra .. Vi fastnade inte..


Kula Slägga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback