1 Juni - 07

Ja då var det fredag och det ska bli så skönt med helg är så hilma trött. Men det blir inge vila för mig!! I kväll är det träning och sen efter träningen ska jag till klubbhuset och packa brolöpet påsar till små klasserna. Sen imorgon så är det brolöpet och då ska jag vara funktionär men jag vet inte än vad jag ska göra riktigt men jag ska välk så någonstans på stora torget här i Södertälje.
Sen på söndag så ber det av till Nyköping, ska kasta slägga på mästarmöte i kast och det ska bli jättekul att få tävla igen!!

Så man kan inte säga att helgen blir lungn och att jag kan vila ut.. hehe det blir Louise i farten ihelgen hehe

1 Juni idag va skönt men det är inte så roligt väder ute. Ska åka till skolan sen börjar 12,20 idag så jag ska åka vi halv 12 så jag ska gå och göra mig ordning, 

men men skriver mer om hur min helg blir senare.  

Puss&Kram
L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback