...

Hej igen! kanske va ett tag sen jag skrev nu i bloggen.. Kommer inte ihåg när jag skrev sista och orkade inte kolla innan jag skriver nu.! :P

Kom hem från mormor och morfar inte för så länge sen. Det var väl sådär, rengna hela tiden så det var ingen rolig midsommar.... Men det brukar ju rengna då så man börjar bli van, men tråkit är det..

Vet inte riktigt vad som händer imorgon får se... Måste få sova lite så jag tror jag ska göra det imorgon och sen fixa lite inne på mitt rum för det börjar se för jävligt ut .. Måste städa lite!! hehe eller mycket :P Men men det ska jag försöka ta tag i morgon och sen slänga alla kläderna i tvätten så det blir tvättat annars har jag typ inga kläder annars att ta på mig..

Men men
Puss & KraM
Louise Johansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback