Fredag

Hej.. Har precis vaknat. Sitter här och det kliar i ögona så jag börjar bli galen. det svider så jag vet inte var jag ska ta vägen!.. Måste nog gå och ta en tablett så jag slutar att klia och svida!!


Ska också börja klä på mig för jag ska följa med mamma ner till stan för hon skulle köpa något, så jag följer med som sällskap och sen att jag är ute och går lite. hehe måste röra på mig hela tiden annars blir jag sjuk!!


Sen ikväll ska jag gå på bio med sötnosarna Åsa och Rebecka, det ska bli trevlig vet inte riktigt vilken film men det spelar ingen roll, för med dom tjejerna och detas sällskap så blir allting roligt och skoj!!


allt blir roligt när dem är med!


Puss&Kram

L.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback