go morgon

Hej hej vaknad nyss, och jag är väldigt trött och har ont i bena och fötterna.
Igår var jag på Gröna Lund med klassen och det är därför jag har ont i bena och i fötterna´. :)
Det var väldigt roligt på grönan, men det var tråkit att Anna skulle åka hem så tidigt för att hon hade träning. Men sen när hon hade åkt så gick jag runt med Gina, Najda och Niklas osv.
Fan va kul vi hade när vi åkte popexpresen haha och när bara jag och Katja Gick runt och åkte vilda musen och kvasten det var väldigt roligt..

Sen när vi skulle åka hem så gick det typ inga tåg hem hörde vi. Men vi tog bussen från grönan och sen ringde jag mamma så hon fick kolla hur man tog sig till södertälje från sthlm. Man kunde ta tåget men bara till Älvsjö och därifrån med ersättnigs buss till Tumba och sen skulle man byta till tåg igen till södertälje.
Men pappa vara och hämtade brosan från skolbalen och var ute i dom trakterna som jag åkte med ersättnigs bussen så han hämtade mig i tumba istället för att ta tåget..
Jag åkte med Gina,Katja och Florence, och dom åkte också bil en för att katjas kusin kom och hämtade de och jag skulle ha åkt med dom först men sen när pappa ändå var i i närheten så sa jag att jag kunde vänta tills han kom.

Men roligaste när vi skulle från tåget till bussen i älvsjö så sprang vi för att hinna med den första bussen och att vi fick platts att sitta. Så vi sprang i väg Gina och Jag kom lite före dom andra men när jag kolla bak så ser jag dom springer med då hopparen en hund mot dom och dom skriker till och varje gång som försöke springa om tjejen med hunden så hoppade huden imot dom. Så dom kom lite efter mig och Gina men dom kom på samma buss och vi satt bra tillsammans längstbak!

Ja och i dag ska jag upp till sthlm igen. För jag ska kolla efter lite nya kläder.
men jag skriver igen när jag kommer hem från sthlm,

Puss&Kram
L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback