SOMMARLOV!!! YEEEEESSS

Va jag har länktat efter den här dagen, men nu när det är den här dagen så känns det ändå jobbit.. Tänk att jag inte ska få träffa vissa i klassen på hela sommaren och tänk Vici ska flytta till gbg och var inte ens på skolavslutnigen och sa hejdå!!! :'(
Kommer sakna klassen men det ska bli skönt med sommarlov nu.. Får hoppas att det blir ett bra lov med roliga saker..

Ikväll ska jag träffa Åsa,Rebacka och några till så ska vi fira in sommarlovet lite, hihi.. Får hoppas att det inte blir rengn bara för då vet vi inte var vi ska vara eftersom vi ska vara ute..

Igår var jag i Eskelstuna och tävlade i JDM i slägga och det gick sådär.. 30,29 och blev tvåa i K22



Puss&Kram
L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback