Vilket väder

Kul dag det här ..  Har haft friidrottskolan och det bara rengna hela dan så det fanns inte så mycket att göra idag.. Blöt blev man ..  Ska träna ikväll blir sista tränigen innan världsungdomsspelen .. Idag kommer också en kille från

Australien och ska träna med oss, och det ska bli kul .. Träffade han nere på IP idag för han var där nere med några till och undrade när träningen var ikväll .. 
Juste idag var också Jenny kallur nere på IP och tränade så då hälsade jag på henne.. lika kul varje gång att se på när en sån tjej tränar..
 
Igår var jag på bio med Crille och det var väl trevligt .. Vi såg Pirates of the Caribbean och den var väl bra.. Crille hade redan sett den men han såg om den för att jag inte hade sett den.. Han bjöd mig på bion haha som en kille ska göra.. hehe Han är ju så söt, :P 

Puss&Kram
Louise Johansson
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback