Då var helgen slut!

Jaha då var det Söndag kväll igen. Kom nyss ut ur duschen och innan det var jag ute och sprang. Ett skönt pass blev det. Först sprang jag 3km sen sprang jag ett varv runt alla hus sen gick jag bort till en backe och sprang allt jag hade upp för den och jogga ner igen 5gånger sen joggade jag hem igen och nu sitter jag här.! 

Annars idag har jag inte gjort så mycket bara skrivit halv Religon och etik arbetet men det var så jävlatråkit för jag skriver om satanism och dom frågorna som lärarna vill ha med i arbetet hittade jag inte svar på någonstans så jag har sök och sök men jag tror det blir bra eller vi får se.

Sen kom brosan hem från mormor idag så vi var och hämta honom vi tåget haha vi kom sent så när vi hade en bit kvar så såg vi hur tåget rullade in på stationen uppe på bron så när vi kom in så stod brosan där haha förlåt att du fick vänta men det var pappa som sega sig som vanligt..  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback