fina resultat i helgen av andra friidrottare!

Då var det måndag igen och jag sitter i skolan på datakunskapen och har jättetråkit.
Helgen blev det mycket friidrotts tävligar men inget tävlande för mig. Är fortfarande är skadad så då fick jag vara prisutdelare på öst-kampen men jag kom fast jag inte var med så kom jag 2:a på längd. Sen igår vara det hellaskastet i sätra och jag var där och kolla på kastarna. Syrran kastade slägga och hon kom 1:a sen gick det bra för både Emil och Emma som persa i Diskus. Sen såg jag att det blev ett superbra resultat i slägga för F17 det var linda som kasta över 50m!

Tävling för mig blir nog 6/6 Kringelspelen och sen ska jag kanske var med i cup och ska tävla för södermanland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback