Helg igen!

Jaaa! då var det Fredag igen! skönt! Men jag måste plugga ihelgen, har massa att göra men jag vet inte hur jag ska hinna! För imorgon ska jag vara nere på IP och vara prisutdelare på öst-kampen eftersom jag inte får vara med annars hade jag tävlat i 800m och längd! Sen efter på kvällen ska jag upp till sthlm och äta mat tillsamans med det andra kastarne i sthlm området som är med i kastprojektet. Så det blir pluggande i mellan prisutdelningarna och på söndag. Söndag skulle jag varit på tävlig men det går inte och jag orkar inte åka och kolla på dom andra för då blir jag bara sugen på att tävla fast jag inte får. 

Idag gjorde vi hjärt och lungräddning på medicins grundkurs och sen också luftvägsstopp och det var roligt att sitta där i klassrummet och trycka och slå på en docka så nu har jag kompetens för dom här två!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback