Hemma från skolan

Ja då var man hemma igen. Skönt! haft så mycket att göra idag i plugget men jag orkar inte längre.
VILL HA SOMMARLOV NU!!!!
När jag kom till skolan fick jag veta att vi hade uppstas skrivning i svenska och dom andra hade fått papper och ämnet förra lektionen som jag inbte va på så jag visst inget och alla är ju så snälla och säger det samma dag som det är! Men jag tror det gick bra ändå. Vi hade ämnet Musik och man skulle skriva som en artikel så jag skrev om en kompisa musik intresse. Sen idag hade jag medicins grundkurs lektion istället för Specialidrott så jag började träna på provet som jag hade senare av skoldagen. Men det provet gick inte så bra, kanska skulle ha tränat mer men jag kunde inte det för jag var så klantig och glömde bokerna i skolan.. Men men
sitter här nu och ska skriva klart idrott och omsorgs arbetet som ska vara inne imorgon, och jag ska försöka hinna så mycket som möjligt nu för att jag har träning idag också och jag orkar inte göra så mycket efter träningen..


Men ha det så bra
Puss&Kram
L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback