Hemma från skolan

Jaaa då var jag hemma igen! 
Fick springa till nästa busshållplatts för att tåget var sen så bussen kunde inte vänta en minut så då fick jag springa till nästa och jag hann, Bussen var så seg ditt så jag hann och snacka lite med salle som också sprang ditt. 

Har haft jätteont i huvudet idag i skolan så det första jag gjorde var att ta alvedon när jag kom hem nu och satte mig här vid datan. Jag ska börja plugga lite till medicin provet imorgon, sen ska jag byta om och åka på träning och sen får jag plugga mer när jag kommer hem.

Åå nu fick jag ont i magen också. :( Orkar inte plugga och sen träna och om jag skiter i att plugga nu så måste jag gör det efter träningen och det kommer jag inte heller orka så jag måste plugga nu!! 

Puss&Kram
L.Johansson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback