Hemma från skolan

Ja då var jag hemma igen hehe, Har varit konstig dag eller va man ska säga den har inte varit tråkig faktiskt.
Skolan dagen började med filmen troja på svenska och då satt alla och svulla godis och chips.. hehe även jag ;) Sen så skulle Niklas, Salle, Rebecka och jag skriva på en lapp som godkände att ta fick lägga ut bilderna vi skulle ta idag på nätet och så. sen fick vi vänta till 12 innan vi skulle ta bilderna så vi hade 2 timmar när rebecka, Åsa, Ellinor och jag var och käka lunch och satt i soffan och flumma oss hehe.

Sen skulle vi ta bilderna haha vilka bilder vi gjorde hehe flummigaste bilder och flummaste fotograf asså hehe han var ju jätterolig ju. Men det blev säker många bra bilder så vi får se vilka bilder som de tar.. Och det bästa ut av allt var att vi ska få en biobiljet var.. YES!! ännu en biljet av skolan.. jag som inte använt förra så jag har redan tre här hemma på hög men det gör inget att få en till då har jag ju fyra och kan se ännu mer filmer eller kanske bjuda några! hehe :) 

Naturprovet idag blä :| asså jag vet inte om det gick bra eller om det gick dåligt jag svara nästan på alla men jag vet inte om det är rätt så jag vet inte hur det gick. får se sen när hon har rättat. men kul om jag måste göra omprov sista veckan innan sommarlovet.. Hoppas att jag får G.. 

Ja nu sitter jag här vi datan ska gå och äta lite nu och sen ska jag börja byta om. ska springa i kusen och hoppas slå tiden med en minut igen som jag har gjort varje vecka.. Och sen efter kusen ska jag ner till ip och träna får se vad jag tränar för just nu har jag inte slägga efter som min har gått sönder.. blääää.. så jag får väl göra någoting annat idag.. kanske hoppa längd eller stöta kula...

Puss&Kram 
L.Johansson
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback