Onsdag morgon

Ja då var det ännu en dag. Tråkit väder är det ute och jag leter efter kläder jag kan ha på mig.
Ska gå och föna håret nu och sen ska jag äta lite frukost också, om jag hinner :P

Skolan idag: Först ska vi på sv kolla på film. Troja sen efter det så jag jag vara med och fotas för op linjen till de som söker op. Sen har vi natur och då kommer vi säker jobba med frågorna och sen efter skolan ska jag stanna kvar och göra naturprovet som alla andra gjorde jättelänge sen.

Efter skolan så är det träning men först innan träningen så är det sista kusensbacke

terrängen. och sen ska jag träna efter det. Ska se om jag kan kasta lite slägga idag. ska tävla i slägga på söndag!! 

Ha en bra dag alla
Puss&Kram
L.Johansson
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback