Slägga på SAYO!

Slägga
Tävlingen blev spännande hehe för först i första kastet så blev det x kastade i buren andra x igen i buren då blev det nervöst för vi var 9 stycken som var med så det var bara en som skulle åka ut och inte få kasta final. Och jag var näst sista att kasta och det var två stycken till som hade två x inför tredje kastet och skönt det så var dom före mig och den första fick ett till x och var ute i tävlingen. Sen gick den andra tjejen som var före mig och hon behövde bara lägga ut släggan det behövde inte var långt det räckte med 1 cm så skulle hon gå till final men vad gjorde hon det flög inte långt men en meter utan för kast sektion och hon fick då åka hem med x. Sen var det jag. Jag behövde bara släppa släggan och jag var i final. Jag gick in i ringen och börja snurra jättelångsamt och kasta ut den????. JAAAAAAAA jag var till final hehe. Jag klarade att bara släppa ut släggan och den hamnade bara på 22m hehe men men nu hade jag bara finalen och tre nya kast. Men det blev inget långt för i femte kastet kastade jag 29.50 något och det blev resultatet idag. Så det var inget toppen resultat i dag men det är tävling nästa helg igen så då hoppas jag på bättre resultat.. Huvudsaken var att jag kom till final och fick kasta 6 kast och jag kom inte sist i finalen heller.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback