Tråkig dag

Hemma från skolan nu. Det har varit en jobbig dag eller tråkig kan man säga.
Först var jag inte på friidrotten försov mig. Sen hade jag engelska som jag inte gjorde något på. Sen hade vi Medicin och vård muntligt prov och det gick väl inte så bra för mig. Men det jobbiga va att dom frågorna man kunde som jag räkte upp handen till fick jag inte svara på, jag fick bara svara på de som jag inte räckte upp handen på. Sen var det jobbigt för den läraren vi hade satt och prata och sa allt så vi fick inte säga så mycket och sen skulle hon upprepa allt vi sa tre gånger.. JOBBIT!!!  Sen hade vi medicin hur länge som helst idag för vi skulle inte ha någon etik så då hade vi religion istället och kolla på film som var två timmar lång och handlade om typ budda och munkar.. hur tråkig som helst!! och sen fick vi veta vad vi fick i slutbetyg i religion A och jag gick G och han snacka bara om att jag måsta ta tid så om jag hade gjorde det så hade jag haft VG.. men men var ska man få tiden ifrån?? 

Men nu är jag hemma hehe men jag måste börja plugga för jag har naturprov imorgon och jag kan inget. Sen måste jag göra klart naturfrågorna som ska vara inne på måndag och sen måste jag också börja med medicin frågorna som vi inte fick veta när dom skulle vara inne så det är nog bäst att börja gör dom..

Men ha en bra dag
Puss&Kram
L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback