6 Nov 07

Skolan! 10.58
Jaa, sitter här i skolan med mina sötnötter haha Åsa och Rebo,
Vi sitter och väntar på att vi ska åka upp till sthlm med klassen till polismuseet.
Vi har tema kriminalitet från igår tills imorgon..
 
skriver mer i kväll puss så länge
 
L.Johansson

Hemma igen! 17.30
Ja då var man hemma igen. :P
Jaa, haha vad ska jag skriva nu :P
Det var väldigt roligt idag i sthlm efter vi hade varit på museet.
Jag, Åsa och Rebo stanade i sthlm för Rebo skulle köpa en ny mobil för att hon tog sönder fin förra igår haha :P
Men fan va roligt det var på tåget på väg hem när hon försökte sätta i battiret i mobilen haha det tog en stund inna hon fick upp luckan så dom som satt framför oss skratta åt oss när vi försökte öppna luckan haha :P:P 
Haha så det var väldigt roligt men det gör inget att dom skrattar åt oss för jag älskar er mest!  
 
Jag, Åsa och Rebo
Älskar er !!! <3




Finns alltid här för dig Ellinor precis som du gör för mig. Tack för att du finns älskar dig för alltid <3

//L.Johansson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback